onsdag, I'm sick and tired

haha älska ärlighetens inlägg igår på lite fylla!

jag var så glad igår, när malin hämtade upp mig på stationen så sa hon "vad glad du ser ut!" och jag var glad, jag satt och fnissa för mig sjlälv när jag slipade våra kullor och bara mådde bra. hade fått komplimanger och grejer över saker jag har skämts (?) för förut och jag verkligen bara mådde asbra Jag berättade till några kompisar igår vad som hade hänt, för jag kände att det var jag tvungen att göra ifall det skulle komma fram på något annat vis så vet jag att det sårar 1000 ggr mer. ingen tog illa upp, det var ju som sagt mitt eget val :) är supernöjd över valet, ojoj peppa självkänsla så det finns inte. om jag tänker på det nu kan jag dra på smilbanden lite. men ack jag är så sur och arg nu! blä på allt och snart ska cykla till malin och arbeta med företaget, hon kommer nog få höra ett och annat precis som hon fick höra igår. 

blev glad av ett sms inatt "din 50tals outfit var då snygg iaf ;)" trodde inte sånt skulle komma ifrån den personen, men yeäj. 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0