onsdag, every memory i have tried to keep

Nu är jag hemkommen från en heldag med malin, vi har varit till banken, colorama, beckers, kupolen, maxim!
på banken var vi riktiga affärskvinnor och skapade företagsinternetkonto (y) på colorama fick vi sponsring, beckers kunde inte stå oss till hjälp, kupolen bjöd på vantbyte och middag på matpalatset sen så bytte vi bil och vi hämtade  upp findus sen maxim!
har sett goodnight sweetheart, och oj oj oj? så sjukt jävla bra var det, just nu vid detta tillfälle så tror ju jag också att jag kan sjunga dansa och vara teaterapa.. man blir så sugen. och jävlar vad dom sjöng bra allihopa och det bjöd på många skratt, ångrar inte att jag såg den :D

Jag har lite bilder jag ska ladda upp när jag får tid, vet dock inte när det ska vara för det känns som om jag inte har tid till någonting, ändå har jag inte tränat den här veckan än ;s vad är det som tar upp min tid? har inte haft tid till viktor, städat rummet, leta reda på NKboken, men vad är det jag har gjort egentligen? borde har en datorfri vecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0