måndag, livet börjar här

man vaknade upp till verkligheten efter att ha somnat med mobilen i handen och ett hopp om att få ett sms där det stod att allt var en dröm eller något liknande. jag kan inte förstå riktigt vad som har hänt i mitt liv, jag kan inte tänka mig att gå tillbaka till mitt gamla tråkiga liv där jag sitter ensam de flesta kvällarna. där jag är rädd att inte ha något att göra på helgerna, vara rädd om att inte bli medräknad när någonting händer. nu har man haft en så enorm trygghet att alltid ha någon som vill vara med mig.
det som slog mig när jag vaknade var "vart ska jag sova på fredag?" då malin har 18 års mys i torsång och jag som hade tänkt att fråga viktor om jag fick sova hos honom eftersom min mamma är borta den helgen.. vart när va hur?

det som gör mig så sjukt ledsen hela tiden är att jag kan inte förstå det här, vad har JAG gjort för fel är det enda jag tänker på. mina känslor som bara blev starkare och starkare för viktor varje gång jag såg honom, fick pussa honom, sova bredvid honom, prata med honom så verkar allting ha gått åt andra hållet för honom. jag som trodde att det här skulle bil mitt förhållande som blev på riktigt, varade länge.
när jag vaknade i morse tänkte jag också på att vi som skulle se twilight tillsammans, du frågade för någon vecka sen om jag ville se den med dig, och klart jag vill? vill fortfarande..

man vaknar heller inte till något godmorgon<3 sms, inte godnatt för den delen och ingenting under hela dagen som peppar en själv. du var mitt allt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0