måndag, dansa på logen hela natten lång

Jag är arg!! japp det är vad jag är och jag är sådär arg så jag vill slänga något i väggen eller bara göra något som ger ifrån sig ljud ;o fan ta det här och mitt jävla pissliv känns det som. åhååå och nej jag är inte arg över något som JAG har gjort, utan det är något jag tror någon annan gör just nu! eller gör och gör, det är väl mest en handling jag inte vill veta av än på ett tag som jag säger så! märker ni vad lulligt det här blir när man inte kan skriva vad man vill :( när stänger friskisgymet? jag kan ta ut mig på en jävla crosstrainer fast jag har tränat idag redan och jag blir trött bara jag lyfter en jävla väska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0