måndag, be my hero

Är trött och sliten, men hey! jag har haft en underbar helg (y ) Men jag tror tyvärr jag har börjat blivit förkyld :( det känns ju inte sådär toppen bra, så ville egentligen ta bilen till viktor en sväng ikväll, men morsan min tyckte jag såg för hängig ut? jaha tack för den liksom, jag som ville mysa lite.. istället gjorde jag lite läxa och nu ligger jag i sängen och förbereder mig för lite anna anka, sen söömn!
och i lördags så stod jag och pratade med mamma samtidigt som jag lekte och tappade plattången på LÄPPEN! jag har fetast brännsåret, och det ser ut som en äcklig herpesvårta! lite ärrvävnad och köttsår <3 det svider varje gång jag äter och pussas, det är ju orättvist. kommer säkert få ett jätte snyggt ärr där sen :(
Annars mår jag finemang, så att ni vet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0