lördag, lose for a while

igår var jag på filmkväll, vi såg eurotrip och vi undrar skarpt varför inte den filmen vunnit en oscar? om inte för bästa film så för bästa musik! Jag körde också bil, hihi jag tycker det fortfarande är lika underbart som första dagen jag satte mig i bilen utan övningkörningsskylten, vilket bara är 10 dagar sen men ändå.
Nu halvligger jag i soffan, viktor kollar på 2 fast and 2 furious en film jag faktiskt sett mer än 5 gånger tror jag :P var en gång i tiden mina favoritfilmer faktiskt fast jag tycker fortfarande dom är bra. jag gillar inte kärlek och trams på film, utan det måste ju hända något och vad händer liksom inte i bilfilmer? det går fort och folk är på flykt, hell yeah sen att det är humor i också skadar ju inte.
vilket sugigt inlägg, borde egentligen radera det men här kommer en bild på min älskling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0