lördag, be alive

Vet ni vad som hände i torsdags? :D jag fick körkort <3
det är så sjukt härligt att säga till mamma: jag tar bilen .. man känner sig så stor och det är så jävla kul att köra bil! jag stortrivs i bilen, och första helgen med körkort och jag bryr mig knappt om bensinpengarna jag pungar ut!
ikväll blir det dessutom utgång med bästa brudsen! Vi firar malin som fyller 18 på söndag, och mitt körkort ;) och lollo som blir 19! jippiekayeäj. jag är jätte glad, jätte pepp och SNYGG. jag har sminkat mig på makeupstore idag.


Vet ni att det där var en riktigt egokick, att sitta och bli sminkad och sen få köpa smink. jag blir glad när jag ser mig i spegeln, och när man får komplimanger för mina ögon. det brukar jag få, och ja, jag gillar faktiskt också mina ögon. Nu ska jag snart börja städa på mitt rum igen, sätta upp mina thåström tavlor <3 och börja klä på mig mina festkläder! skulle vilja att älskling var här och fota mig, men ibland så får man inte som man vill och inget stativ har jag heller ;) men jag är ju glad ändå. förväntar mig en grym kväll.

Kommentarer
Postat av: L

kvällen var helt grym verkligen! :D

2009-10-04 @ 18:28:53
URL: http://luuluh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0