lördag, äckel är bara lego till mitt podium

igår bjöds det på idolmys med martina, det var riktigt trevligt! och jag har pratat rätt mycket med tim och det är ju alltid trevlig och jag vet att han bara är ute efter en sak för jag känner ju han, hähä! men igår satte jag ner foten och nej han får inte sova här inatt, det är ju bara helt jävla fel? eller att gå tillbaka till ruta att ett ta hem sitt förra ex ;) han blev sur. sen frågade han om inte jag kunde komma hem till han igår, jag sa nej. han blev ännu surare. haha det är så jävla typiskt honom att lacka ur för att man inte vill med hem till honom. Jag vet vad han vill och det ställer jag faktiskt inte upp på. Klart man vill, men moraliskt sett så hell no! jag står på mig och är duktig :) fast han sa "bästa sättet att komma över någon är att vara med en annan" och ja det är sant, jag svarade "vet jag väl, jag strula med dig första gången för att komma över sebastian" hähä ett litet slag i  magen på honom men jag kontrade upp med "fast sen blev jag kär och då var det kört ;)" i ett annat sms för jag kunde inte vara sådär taskig (a )

hoppas jag kommer ut ikväll!!!! jag är så jättepepp. nu ska jag åka till mormor och äta kyckling (y )

Kommentarer
Postat av: Lina

Söt blogg :)

Allt väl? Händer i helgen?

Ha en toppen dag :)

2009-10-24 @ 14:27:27
URL: http://linaweibull.blogg.se/
Postat av: Jacqueline /en av de som driver moiettu

Svara på dagens fråga här; http://moiettu.webblogg.se/2009/october/dagens-fraga.html#comment :D



Frågan lyder: Hur tycker du att en blogg är intressant? Mycket bilder? Intressan text? Mycket text eller lite text? Snygg design? Eller något helt annat!



Puss och ha en bra dag önskar vi från moiettu! :)

2009-10-24 @ 14:31:00
URL: http://moiettu.webblogg.se/
Postat av: Sebbe

Haha! Tänk att du fortfarande kan de där med att dissa! x)

2009-10-24 @ 15:37:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0