fredag, until death tear us apart

om jag inte ligger i en sepeciell ställning i sängen så att huvudet kan luta sig mot kudden så har jag asont! det är något fel med mitt huvud, och jag trodde för ett kort tag att jag ligger på dödsbädden med hjärnhinneinflammation men jag lider inte av lila prickar och ingen illamående.. däremot tror jag och mor att jag har svälda köttlar i halsen som ligger och trycker mot strupen, därför jag inte kan svälja utan att jag vill svära. sen trycker de mot nackmusklerna och upp mot huvudet så jag är nästan som stelopererad, ipren hjälper inte men hey jag har iaf sett 7 avsnitt av O.C och en film idag :) -.-

nu vill jag ha en omfamnande kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0