fredag, förlorade barn

är typ sjuk, har kollat på en masa film! så fort det har kommit upp en kärlekscen eller något liknande så far min hjärna igång. jag tänker på dom där stunderna man minns som om dom hände igår, dom där kyssarna vid det speciella tillfället när man flög som på moln. jag har fyra tillfällen men de fyra personer som har kommit mig närmast under min tid som Mikaela Lindroth.
jag vill skriva stunderna så läs om ni vill eller inte.

1a, fest i bäsna och jag dricker tequila för första gången men det spelar ändå ingen roll, för när jag sitter nere i källaren med ex antal personer så kommer killen jag gillade ner och sätter sig på bordet för att massera mina fötter. matilda förstår vad som kommer hända och sätter sig emellan och envis som hon är fick hon som hon ville för en liten stund. tills han långsamt böjde sig framåt och kysste mig, rosa moln nr 1.
2a, hade gått en sjujävla lång promenad för att hämta pizza i en framände by och när vi väl kom tillbaka och ätit upp så ställer han sig upp från soffan och tar tag i mig, ställer sig tätt intill och ger en sån där blick som får knäna att darra sen en kyss, rosa moln nr2.
3de, sunnanöfest och jag fick äntligen äntligen ställa mig på dansgolvet mitt emot personen jag trånat efter och viska i hans öra "det här har jag längtat efter hela kvällen" och sen en kyss. rosa moln nr3.
4de, innan soltorgsfesten jag var på senast, stod och gjorde mig ordning när en vissa människa kommer upp från trappen och säger "älskar när du gör sådär med håret" tar tag om min midja och ännu en gång en mötande blick av kärlek och en kyss. rosa moln nr 4.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0