fredag, can you be that way?

hähä jag har varit fullifan hela dagen idag tills jag fick den tråkiga nyheten att det kanske inte alls blir någon utgång för mig imorn som jag har sett så enormt mkt fram emot! då satte jag mig under johans paraply och deppade ihop lite granna men väl på kupolen så blev jag som ett litet barn igen och tönta mig lite med johan. Vi har diskuterat om en kille vi har filmkunskap med om han är fingerfärdig på gh eller armfärdig på trummor! (internskämt så ja..)  men iaf så ska jag boka tid för piercing nästa vecka (y ) äntligen! min 3de, och även den jag är mest nervös inför. ohlala men jag har ju vela haft det ett bra tag nu, snart 2 år hihi. Det kommer nog troligtvis inte komma upp något kort på det så jag säger väl bara att jag tänker pierca bröstvårtan!

Nu snart drar jag till martina, hoppas hon står ut med mig :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0