tisdag, now youre learning

dagen började med att hela klassen gick runt älven kl 8, det var kallt! tillbaka till skolan och göra marknadsundersökning, vissa lärare ger verkligen en slag i magen med deras kommentarer.. fortsatte med affärsplanen men droppa det där och gick och åt istället. hade svenska, sen var det affärsplanen! jag och malin hade noll energi och allting gick verkligen åt helvete. Likviditetsbudget och resultatudget som bara blev fel, det är faktiskt jävligt svårt. vi gick till UF lärare, fick hjälp. tog bilen till kupolen när vi insåg att vi glömt tagit reda på adress till människan vi skulle besöka angående apu, kl hade hunnit blivit 4 så skolan var ju stängd.. ringa 118100 och kärringen var inte ens hemma ............................................................................ hem i all stress för jag måste göra: religionsläxa, plugga 5 kapitel i psykologi b, göra hälsopedagogik uppgiften, hämta paket på bussgods, städa på rummet, träna! jag gick ut och fota istället, det lugnade ner mig :) det var cool dimma ute.

jag har förra veckan drömt väldigt mycket om viktor och så, och jag är en människa som alltid kommer ihåg mina drömmar långt tillbaka. och innan jag började drömma om viktor så hade jag lite drömmar då och då om tim, så i förrgår hände det igen. jag drömde om tim om hur han berätta för mig att han hade varit otrogen igår, i förrgår och dagen före det. hähä vi bråkade satan och ja det var en aggressionsdröm! sen så igår började han skriva med mig på msn och det visade sig att han också har gått och blivit singel. det var lite creepy, man kanske ska börja tyda mina drömmar?

förresten så satte jag på mig viktors halsband idag igen :) jag gillar ju halsbandet så why not liksom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0