torsdag, jag tror jag slipar mina vapen när ingen ser

Åh jesus vad jag är stressad! har precis kommit hem från en vända på kupolen/mormor/rättpris/coop och där har jag uträttat ärenden till födelsedagsbarn och företaget.. Idag på apun har jag och malin börjat med kullorna och det har nog aldrig rasat så många svordomar ur våra munnar på en och samma dag i garaget. jävla färg helvete kan ju uppriktigt sagt ta sig i arslet tycker vi :) och det tala vi om för färgen hähä tur att vi är hos en konstnär som ger oss knep och några funderingar ur huvudet. Sen började jag och malin inse våran väldigt jobbiga helg som ser ut som så

Fredag: Apu till 14.00, sen hem och måla fat, lacka fat, åka hem till Malin och lacka krukor. Hem till micki?
Lördag: Lacka fat, måla kullor hos Malin? Fixa inför marknaden (broschyren, dekoration, kassa, monter) Party (Y)(N)
Söndag: Marknad 11.00 till 20.00 <3 + det säkert en sjujävlamysig bakfylla :)

Yeah, när ska vi få sova undrar vi?

OVERKILL bild men jag känner såhär just nu :) jag kommer inte ihåg när jag gjorde ordning mig i håret sist? ;o DET ÄR ILLA!!!!!!!!!!! tur iaf att mascaran åker på på morgonen, annars så skulle jag nog behöva läggas in på psyket ;p


























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0