torsdag, it wasn't ment to be a hole in the ground

jag är typ förlamad i armen, eller handikappad! :( det gör ont, buhu kom och hjälp mig? jag har funderat hela dagen på hur fan det ska gå till när jag måste duscha ikväll! för det tog nog typ en halvtimme att klä på sig imorse, och jag kan inte sätta upp håret eller någonting. hur ska jag då kunna göra det man ska i duschen med EN hand? ;o kommer bli krångligt och jobbigt, i duschen som efteråt! yeah, morsan fick ju hjälpa mig knäppa upp bh'n igår ^^ men back to buisness, idag har jag och malin jobbat med företaget (y ) måla måla måla, vi har också diskuterat att november är nog den tråkigaste månaden på året om inte annat den mörkaste och slaskigaste. så vi kom fram till att i november behöver man nog extra mycket sex, säger jag som sitter här singel och drar mig i skäggeT? woho.

här har vi min partner, även min chef och typ bästaste kompis <3

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0