tisdag, well i guess i'm not that good anymore

vad drömde jag inte om inatt om inte tim och viktor! jag nakenbadade med tim i linneas pool som hon hade i min dröm, och hon var bästa kompis med viktor! detta krockade ju totalt för i drömmen hade jag varit tillsammans med viktor och allt.. haha det var helt sjukt :( sen har jag drömt om virke till Dalakurbits UF's kullor och sen att malin hade fått oskuldssjukan! helt crazy natt. när ska jag få tillbaka mina sexdrömmar? ;) dom gillade jag mycketmycket mer än bara sånt där jobbigt. men jag älskar att drömma

och idag på apu'n så har jag och malin stått och rollat våra kullor med billackeringsfärg, så dom ska tåla utomhusbruk (y ) den färger luktar så in i helvete illa! så att jag fick använda mask för jag höll på å svimma och spy för det blev alldeles tjockt i huvudet ;s läskigt. så nu är mina händer täkta med färg som inte försvinner förän man har slitit bort den, snyggt.

såhär sexig var jag idag alltså

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0