tisdag, so who are you?

åh herre jesus, jag tror inte jag vet vad jag gett mig in på! bokade piercing tid idag och ja jag kommer nog uppleva den värsta smärtan i mitt liv? fast who knows, det kanske inte gör ondare än naveln? eller 2 dagar efter tungan? jag får ju värsta kicken av piercingar så det borde gå fintfint och jag vill ju ha, har ju tjatat ett längre tag nu för jag tycker det är snyggt! och efter att ha frågot omkring så blir det på höger sida, som jag ville från början! yeäj. förhoppningsvis kommer det bli lika snyggt som jag tror och smärtan får jag väl bara njuta av? (y ) hur ont kan det göra? jag kommer ju inte dö, och det går ju garanterat över efter en vecka :P nu är det bara att gå och införskaffa sig toppar, för bh får man inte använda ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0