tisdag, i got this for you

igår genomgick jag nervositeten som gjorde så att mitt hjärtas slag syntes under linnet, nervositeten som gör att tungan går i ett. Smärtan som varar typ 2 sek gånger 3 av någon anledning?!?! vad gjorde han där i mitten? det ska bara vara smärta två gånger ju..  1 nålen   2 ?   3 piercingen. konstigt.
jag överlevde iaf och mina underbara söta små nervösa kompanjoner Martina & Linnea också (y) om jag får säga det själv så blev det riktigt snyggt faktiskt, ångrar det inte. även fast alla som är över 40 och föräldrar säger att det är fult och idiotiskt.

Fish in the sea
You know how I feel
River running free
You know how I feel
Blossom in the trees
You know how I feel
It's a new dawn its a new day it's a new life for me
And I'm feeling good!



Gammal bild, men det är ett riktigt hjärteskratt <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0