söndag, kyss mig så jag vet jag finns, så jag lever en gång till

ibland undrar jag om jag kommer ångra min ungdom som jag hittils levt. ibland tror jag att jag kommer göra det, för att det inte händer så mycket i mitt liv men sen så har jag faktiskt gjort jävligt mkt. det är bara det att det känns som om jag inte gör lika mkt sådär JÄTTEKUL saker, går på rätt lite fester och sånt känns det som sometimes. men igår, matilda tjatade på mig att hänga med o tim också för den delen och jag kände bara att ja! jag ska med ut, lever en gång och måste få ha roligt. Jag har jämt kul med matilda, hon är en givare så det skriker om det och det uppskattas så hemskt mycket. hon är en sån simpell människa så alla älskar henne o jag med för den delen.

Matilda och deus hämtade upp mig så vi drog till bäsna för a little förfest with the boys. sen fick jag köra antons typ "sportbil" och skjutsa tim till okq8! yeah det var nice fast kunde inte låsa bilen hahaha! några killar skrattade åt mitt uttryck när jag ropade på hjälp ^^ drog tillbaka och efter en stund satte vi oss i bilen mot leksand. alltså dom där killarna, får en på bra humör så jappjapp jag kände att det här kunde bli en bra kväll trots mitt sprängande huvud. Men!!!! jag blev lite arg på mig själv, jag dansade lite med tim på kvällen för skoj skull men sen så kände jag att jag typ reagerade när han dansade med andra -.- Vadfan håller jag på med? sen när han fick nobben så gick han tillbaka till mig haha? jag har NOLL känslor för honom, men ändå gjorde det lite ont. jag släppte det där rätt fort, skulle inte få förstöra min kväll :)

Wiken bjöd mig på drink och sen blev anton utslängd och alla killar utom wiken och sebbe var snäppet för fulla, och stöddiga bäsnabarn med brats går INTE ihop. började bli lite småbråk utanför sibylla och ja sen var det självklart hemfärd. tim skulle med in till borlänge och försökte ragga sovplats! jag kände hela jag bara blev frustrerad, men ändå lättad. han ringde sitt förra ex och lägger meningen "har du haft sex i din nya lägenhet än då?" jag blev ARG! men gömde det så fint :) han går från ex till ex, hey you little man. nu förstår jag att jag aldrig kommer kunna falla för dig igen för han är precis lika dan som han alltid har varit.


Stones taught me to fly
Love, it taught me to cry
So come on courage
Teach me to be shy
Cause it's not hard to fall
And I don't wanna scare him
It's not hard to fall
And I don't wanna lose
It's not hard to grow
When you know that you just don't know

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0