söndag, come on in take your time

Mina förväntningar på helgen var ju inte allt för höga, men trots all stress så har jag haft en minst sagt underbar helg! Lördagen var stressig med bilåkande dit och hit och tillbaksigen men sen när skymningen kom och jag började festa så åhå jag hade bästa utekväll nånsin! Började med att göra ordning mig hos micki (y ) nice och träffa henne igen! sen blev det att gå hem till nicklasson där the gang var. Vi var rätt få, men ack ack ack vad jag skrattade och hade så sjukt kul!

klackarna var på och vi drog oss mot s2! tyvärr så hade jag nog druckit lite för mkt alkohol så jag var väldigt vinglig men glad :D perfekt humör! dansade med en kille som kunde dansa och hålla på samtidigt helt ostört, perfect match me like ^^ jag tror tim blev svartsjuk för han började skriva, och det kändes så jävla nice i magen just då, även fast han inte erkände det :P men ja, hela kvällen slutade asnice med lite action i liljekvistalekparken hähä sen hem och stupa i säng!

imorse vaknade jag kl 8 och det sög, kände mig fortfarande full och tänkte bara hur fan ska jag orka stå heeela dagen utomhus och sälja krukor? men det gick! och kul hade vi. är så glad att jag gör detta med malin, finns nog ingen annan jag skulle vilja göra detta med :) vi sålde mer än halva av vårat sortiment, hell yeah med pengar i företagkassan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0