söndag, can't make this sound go away

gårdagens bravader har gjort mig till ett känslomässigt vrak, mitt liv känns så hopplöst. om sanningen ska fram så saknar jag viktor så in i helvete mycket, dagen har jag varvat med tårar och filosoferande och det går inte framåt för fem öre. brukar kunna bearbeta mina tankar när jag mår såhär, men det går verkligen inte idag.

igår började jag kvällen med att vara på blåröksfest, drack 2 glas vin och allt var bra. sen vidare till viktors artonårsfest och de var underbara människor där och det var toppen. Krogen... först betalar jag till natalie vilket är tims ex innan mig, inte kul. sen ser jag att viktors ex är på krogen, och hon är ju 92a! det var inte roligt, för när jag kollar på henne ser jag en så sjukt glad och fin människa, hon verkar alltid vara på topp och jag blir nästan svartsjuk. För det är ju hon viktor har varit tillsammans med i 2 år, varit förlovad med och allt. sedan ser jag tims förra ex och jämt när jag ser henne så får jag bara den där känslan i magen.. sen dyker tim upp, han ser mig inte men jag ser han hela tiden och av någon anledning så känner jag mig så jävla utnyttjad. det enda jag vill när jag ser honom är att få dansa lite, hålla på lite och må sådär bra som jag gör när det är hans hand som är runt min midja. men han stack därifrån rätt fort men jag började deppa ihop totalt.

josefin sitter och pratar ner en viss person för att hon har något liknande jag har, och hon lät så dömande och verkligen gav henne snea bickar som om hon var dum i huvet som hade utsatt sig för något sånt. jag sitter och tar åt mig även fast dom inte har någon aning. jag kände mig som en liten människa..

Anna var överallt, och jag dansade med en annan kille. jag hade den värsta känslan i magen varvat med något mysigt. det kändes som om jag var otrogen, mot mina känslor eller mot viktor eller mot tim eller på något jävla vis. jag kollade mig omkring stup i kvarten om det var någon som såg mig och vad dom skulle tänka då. jag vill inte vara singel och jag vill ha tillbaka det jag hade.

Den här människan ger mig alltid ljus i tunneln<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0