onsdag, so put your hand down my pants

morgonen började med att vi skulle prova studenmössor i aulan (y ) vi står på scen och provar mössor tillsammans med typ 4 andra klasser från haga. Våran naturkunskapslärare kommer i labrocker inspringandes i aulan och skriker : BF3M, LABB NU!!!
ojsan hehehe, vi hann inte prova klart och ja vi trodde han visste att det mössprovardags! pinsamt värre.
sen på eftermiddan o jag malin &  johan är påväg ner tll kiosken och malin säger: "mikaela du måste bekanta dig mer med anus" (jag la av att riktigt asgarv, kunde knappt stå på benen) sen efter jag köpt mig en macka så sitter vi i ljushallen och jag fäller kommentaren efter johan frågade vad jag gjorde. "jag måste flytta in skinkan!?" hahah malin konstaterade att jag redan kommit in i tänket ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0