onsdag, hey you rocksteady crew!

before greys anatomy så gick jag ut till parkeringen och träffade tim, tog mig en konversation med honom i hans bil, en audi 90 coupe fick jag reda på, den ni haha! det är så sjukt lätt att prata med den människan, det bara flyter på och det är inge jobbiga tystnader och sen inga superseriösa samtal heller. precis what i needed this evening. sen eftersom sebastian är så jäkla nyfiken i en strut, och trogen bloggläsare så vet jag att han vill veta detaljerna så för hans skull så fick jag tillbaka något som var mitt från tim också :) hähä spin you head around now.
idag tog jag vaccinationssprutan också ;o jag har inta biverkningar än, men jag kan knappt lyfta armen. men det kunde jag inte efter livmoderhalscancersprutan heller så jag är inte förvånad.

Kommentarer
Postat av: Fridén

Woho, halva bloggen handla om mig! ^^ Dream come true! ;)

2009-11-04 @ 22:27:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0