onsdag, but my feelings for you are forever

jag sitter just nu i en underbart söt svart klänning med röda rosor, den är som gjord för min kropp för jag ser jätte smal ut i den (a ) jag har haft på mig den en gång, förra julafton! den är så underbart fin men när ska man ha på sig den? sen gick jag precis runt i min leopardklänning som är öppen i ryggen och herre jesus så sexig, men den är för fin för krogen och när ska jag ha på mig den? (använt 1 gång) sen provade jag en mörkgrön klänning jag har som är rätt rejält urringad men jätte snygg, köpte den för 500kr och använt EN GÅNG!? jag har en till klänning, den är blåprickig varvad med blå spets och en rosett över bysten, sjukt söt. använt den en gång :(

dags att ta sig i kragen och våga använda mina vackra skapelser!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0