onsdag, black betty

jag vet att för att må så bra som möjligt ska man tänka på saker man vill, ser fram emot eller tycker är bra. inte saker man inte vill, tycker är dåligt eller sådant. och just nu har jag humöret i botten så jag tänkte göra en lista.

+

  •  Utgång på lördag (y) 
  •  Borlänge Julmarknad på söndag
  •  Micki kommer hem
  •  Har apu med Malin<3
  •  Ska se Thåström den 5e februari
  •  Jobba på jullovet
  •  Praktik hos fotograf nästa vecka
  •  Träffade min solstråle Matilda idag

-

  • Utgång på lördag (pengar)
  • Presenter (pengar)
  • Smink (pengar)
  • Julklappar (pengar)
  • Företagets kullor (hinner inte bli klara)
  • Har slutat äta när jag är ensam
  • Borlänge julmarknad gick på 250 ;- mer än beräknat
  • Har inget tålamod för minihitler (mamma)
  • Spotify/bredbandet, kan aldrig lyssna på en hel låt utan stop
  • Studentresa, har inte pengarna än..
  • Finner inget nöje med att träffa min pappa längre
  • Har ingen att flörtsmsa med
  • Är helt slutkörd, stressad och allmänt trött på livet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0