måndag, the morning light

äntligen har jag en lugn stund framför datorn för första gången sen i torsdags. min helg har pågått i en speedad fart fram och tillbaka! började fredagen med jobb hos malin, sen kupolen med the ordinary gang på waynes! hem till pappa sen för att ha lite kvalitétid :) lördag morgon, jag befinner mig i falun 09.30 och ska gå på den här jäkla kursen. jag nämner ingenting om kursen för alltså åhåååååå jag har ingen såndär estetisk sida som kan göra kurbits hähä. kommer hem 17.00, lagar mat sen är hos malin 18.00! vi leker den där leken där man sätter en lapp med ett namn i pannan så ska man ställa frågor och komma på vem man var! hahaha jag var Kungen i första omgången och jag hade kommit fram till att jag var: 40 +, känd men inte från tv, alla vet vem jag var, jag var känd utan att vara känd, kille, ingen sångare. jag trodde jag hade det så ställde frågan: Säger jag hohoho på vintern?! :D" alla garvade, och sa "nej" -.-

sen lekte vi charader hähä! som spårade ur totlat och det blev meningar som "lilla my rider av mumin" "munk läser porr i smyg" "hitler i aidsreklam" "mikaela letar efter knull på s2" alltså det var så sjukt kul, skrattade som aldrig förr.

söndag morgon jag befann mig i falun igen, söndag eftermiddag och jag skjutsade malin till gagnef (y ) tog mig vändan förbi bäsna på vägen hem ;) sen när jag åker därifrån så krockar jag nästan med 2 rådjur :O!! det var fett läskigt, för jag var jätte trött och kl var rätt mkt så jag satt där bakom ratten och bara tjalalalal vill hem nu sen springer två rådjur över vägen och jag måste nästan slänga mig på bromsen! sen vågade jag inte köra iväg ifall fler skulle komma :( vet ju vad en sån där jävel kan göra med bilen och MIG. sen var jag skärpt hela vägen hem iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0