söndag, ingenting gör mig så glad

i fredags såg jag på skräckfilm med skräddarbacksbarnen, och varför utsätter man sig själv för att se en skräckfilm som heter "Barnhemmet" och på framsidan står det "du kommer garanterat bli vettskrämd". jippiekayeäj. jag satt med ena handen i chipspåsen och mobilen i den andra som jag gömde mig med när det blev för äcklig så att säga. och igår blev det ingen utgång, men jag satt i soffan och myste med mobilen igen, blev att skicka en heeel del sms för det var bara dåliga program på tv'n och mobilen höll mig sällskap :)
och sen gick jag en promenad med jennifer som varade i en timme då vi bara pratade massa skit och lättade våra hjärtan, det gjorde susen! jag mår fan bra nu typ.

PS, saknar dom här flickorna<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0