måndag, baby im going to sit you down

ligger i sängen med mammas bärbara, för hon är i stockholm med jobbet. jag älskar att vara ensam hemma, fast nu är det inte så nice. även om jag och inte mammas umgås så mycket när hon är hemma så vet jag att hon ligger där nere i soffan och sköter sitt, nu är det bara jag och min övervåning och mina tankar. jag har en mening som cirkulerar i huvudet "för att du älskade honom" är det.

i lördags så träffade jag viktor på stan, det var första gången vi pratade på riktigt efter allt som hänt för senast jag träffa honom var jag ju bara arg. nu fick jag hjärtat i halsgropen istället, helt oväntat dök han upp på stan i Falun liksom. efter det besöket hade jag ingen matlust och malin märkte att jag var helt off när jag vi satt och åt. hon berättade att hon alltid gillat tim bättre än viktor, ett försök att muntra upp mikaela som har fastnat i det gamla jobbiga tänket igen. och igår när jag träffade tim så pratade jag ur mig lite, använde honom som bollplank. och jag babblade på och han sa flera gånger "för att du älskade honom" .. dom där fem orden får mig att grina just nu. att komma över någon jag en gång älskat är det jobbigaste jag varit med om i hela mitt liv! Tim har jag kommit över, eller så gott det går, the first real love kan man verkligen komma över den människan till 100%? jag har ingen aning, men det märks ju på hur hjärtat reagerar när jag träffar viktor/tim..  "im just to young to be lonely,  im just to young to be wise and i recognize this feeling"

nu är det mörkt på nedervåningen! så nu ska jag snart vända mig om i sängen och sova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0