söndag, tell me this night is over

efter en fight med morsan så drog jag i ren aggression med matilda och bäsnabarnen ut till leksand för att gå in på lucky! men nyktert :) det var kul! och jävlar vilken härlig krog med 2 dansgolv och SÅHÄR jävla bra musik :) man kunde sjunga till allt och ja det var nice helt enkelt. väl där inne blev det dock 2 drinkar och en halv shot, man lever ju bara en gång så att säga (y ) kvällen bjöd på en massa dans, skratt och sen utkastning av våran vän Anton så vi drog till sibylla.. det började bli bråk, jag var mogen och gick emellan ha! drog tim åt sidan, han tyckte att jag skämde ut honom, rätt åt han? jag kände mig asnöjd fick tom säga "jag tar hand om det här" till den andra killens skyddare, har alltid velat gjort sådär ^^ fast då i en annan situation att typ min kille börjar småtjaffsa med nån och man får liksom ta tag i han och bli arg! (och sen försoningssex?) (a) hähä sån är jag. jag är glad, typ, fejkglad?

jag sa till mamma tidigare idag "nej nu är jag sur och arg bara så att du vet!" då säger hon" ja jag blir väl inte förvånad, du är ju deppig varenda helg" TACK! pepp, jätte pepp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0