torsdag, smooth criminal

Ensamt barn, ibland funderar jag vad jag har gjort för att förtjäna detta.. Föräldrar har ju alltid rätt, så är det ju bara (enligt dem) och då är det så alldeles ypperligt att alltid skälla på den enda dottern som finns. Om något blir fel: dotterns fel, är det stökigt hemma: dotterns fel, något går sönder: dotterns fel,  om någon är arg: dotterns fel,  om något verkar orimligt: dottern har fel.. Idag känner jag bara att jag inte räcker till och att jag blir antigen tilltalat som en 4 åring eller så gör jag bara fel, tänker fel, säger fel. Imorgon är det iaf helg igen, fredag blir det nog linnea sen lördag seaside och sen hem till
malin och grilla. 


några bilder från våran utflykt och sthlmbild


Kommentarer
Postat av: Lollo

SERIÖST?! :O vilken?

2009-05-30 @ 02:38:22
URL: http://luuluh.blogg.se/
Postat av: Lollo

Då ska jag dit och kika!! :D:D:D

2009-05-30 @ 11:26:35
URL: http://luuluh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0