torsdag

Jag är helt slut i kroppen, slutspurt i skolan är inte nice! Matte nationella, eng nationella, hemtenta på 22 uppgifter, eng semenarium, svenska bok! är ju nästan bara början, tjoho. Tur att man kan chilla och arbeta samtidigt med klassen, den combon är jag och johan bäst på. Hade förövrigt min första körlektion idag, det gick rätt så galant.. Fast jag är ju där för att lära mig och inte vara bäst från början hehe. Jag längtar efter körkortet och mitt mål är att boka in uppkörning den 15 sep :) 2 dagar efter min födelsedag.
Imorn ska jag äta pizza med malin johan och findus! nice säger jag, sen på lördagen vill jag dra uuut, på något tjohejigt! men alla bara går på krogen.. Sen mitt förra typ deppinlägg över livet, det består lite faktiskt.
Men nu ska jag åka och spinna med malin, glömma alla bekymmer och svettas lite!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0