torsdag, you help is here?

Jag klarade matteprovet! min ig-varning är bortblåst med vinden och min matte lärare sa att det var ett väl förtjänt G, så som jag slitit! Hurra det här måste nästan firas, fast jag är inte på firhurmör. Får jag gå ut och klippa gräset igen? för jag behöver fundera! Usch det känns som om jag simmar motströms, varför klättra på berg när jag lika gärna nöjer mig med att cykla i nedförsbacke..
Har bokat klipptid också, 1 juni smäller det så hej uppsatt hår tills dess eftersom min kallufs inte riktigt vill jag som vill längre men det är nice. Jag vill att malin a ska kunna dra med mig i helgen, snälla snälla i need it. det behövs ett godkännande sen jag och den bruden släppa loss, go oss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0