sunday bloody sunday

Tja! Igår, stockholm baby med matilda och malin. Jag shoppe så lite så jag ångrar min visit, jag som hade så mycket pengar. Men så blir det när man går med människor som inte har samma stil som en själv så det blir det typ 5 VILA affärer men jag klagade inte. Jag gick lite själv till de affärer jag ville och prövade jeans själv, det var ingen hit då man blev fast med ett par jeans som satt fast mitt på rumpan och så ville man haft en större storlekt jaha hej kom och hjälp mig. Och nu läxar min pappa upp mig om att "djur är till för att ätas" och han verkar inte fatta att jag inte gillar att diskutera sånt här speciellt inte med honom då han vägrar ta in mina åsikter och bara kör på sitt envisa jäkla race. Pappa ligger inte på + i huvud taget just nu så jag längtar tills jag får åka hem till mamma faktiskt!
På tisdag drar klassen ut på en cykeltur till falun så jag ska upp till pappas förråd och leta sovsäck nu snart typ ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0