söndag, pop i topp

Fredag: Fika på stan med malin johan oskar findus, sedan shopping med linnea. På kvällen hämtade linnea upp mig, vi hämtade upp martina och sen bar det av mot årets första dopp i älven på 12 grader! Sedan hämtade vi micki på stan och handlade godis sen hem till linnea där det blev lite tjatter och färgning av mitt hår vilket resulterade i svart.. Sedan halv 12 tog jag och matilda en liten promenad.

Lördag: Buss med johan till falun 11.39 sedan en promenad på typ 7 km sen seaside och kolla på lite kända människor och såntdär trevligt. buss hem 14.55 och sedan efter en stund åkte jag och martina till malin och malin. Vi badade (jagochmartina) dock i pool sen grillade vi och hade det sjukt mysigt. En toppenkväll. Vi åt hela tiden, åkte PV till ica och snackade enormt mycket tjejsnack.

Söndag: 11.50 hämta upp mormor, torsång köpa blommor, romme äta glass, hem fixa i trädgården, hinna sola 2 h. Cyklade 1 mil sen nu sitter jag här och ska åka och träna SEN får jag andas. Helgen har varit proppfylld och jag älskar det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0