sista april

Sista april igår då, jag kom till matilda i det fina vädret och möttes med skratt och grillning det kändes som en jäkla bra start. Det babblades på och senare kom lite släkt till mig :) Det blev välkomms drink och sen lite käk det var jätte gott även fast jag hade ätit innan jag kom dit, men man får ju alltid plats med mer och det fann ju så det räckte och blev över till ett fotbollslag! Sen lite drinkar med vin och så bestämde vi vad vi skulle göra. Det slutade med att vi cyklade upp till kvarnsveden och där så "spårade" allt, ingen fest, 3 pers, jaha tänkte vi? lite bråk och tjafs men sen cyklade vi hemåt igen. Sådär ja och vi avverkade 1 mil på cykel! hem igen, till dom lulliga 40 åringarna sen åkte vi vidare till min kusin som hade hemma fest. satt där ett tag, man kändes något år för ung med det dög nog mkt väl :) folket där sen skulle till krogen så då åkte vi till 40 åringarna igen! allsång med gitarr så slutade kvällen och jag la mig i sängen halv 3, slutkörd och nöjd :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0