onsdag, this aint an arms race

Nu har jag ett kort lov om man nu kan kalla det så, 4 dagars ledigt det sitter fintfint! Sen på tisdag nästa vecka ska klassen cykla till yttre falun alltså sa 2.5 mil och mer än det för att paddla, sen cykla halva vägen hem och tälta i skogen, jippie! not..
Idag var jag mamma mormor och atilda på lägenhetsvisning, det var ingenting för oss men vi kämpar och letar vidare. vi var och kollade på en 3a i dagny, jag kan se mig själv att bo på dagny det var väldans mysigt. Bara man får tag på en fräsh lägenhet där ingen 80 åring bott! Fatta läget, nära till allting och helt underbart. Jag är ingen husmänniska!
Nu sitter jag här och har kollat på kläder på nelly.com.. hittade inget jag riktigt kände oj oj oj det där vill jag ha förutom en körsbärs bikin för 900 ;- som en unge från en arbetarfamilj inte har råd med.
Nu kom jag på mig med att sjunga med till Fall Out Boy, hehe jag borde skämmas.
Haha idag i bilen lät mitt och matildas samtal såhär:
tilda: mikaela vad ska du göra dom här dagarna då?
mikaela: jag vet inte riktigt, städa hehe ^^
tilda: jaha hela helgen? ;)
mikaela: ja självklart, skenande rent! nejmen jag vet inte, gagnef på fredag iaf. du då? :)
tilda: jag vet inte, kanske bäsna för andreas föräldrar åker iväg!
mikaela: jaha vad mysigt :)
tilda : MEN MIKAELA! vi åker ju till STOCKHOLM! :D
mikaela: hahaha jusjta!

min mamma la ett asgarv åt dom senila ungarna i baksätet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0