onsdag, love will lead us

Runt 13.20 kom jag hem idag, öppnade dörren och tog ett djupt andetag och tänkte "vad gott det luktar".. Efter 2 dagar i skogen och jag hade sån sjuk hemlängtan. Igår drog alltså klassen till falun, vi cyklade runnleden som var grymt vacker och solen sken så vi njöt hela vägen. Jag malin johan och emma låg i täten nästan hela vägen och sen kom alla andra med mellanrum och klassen höll ihop bra. Efter 3 mil så var vi framme vid gullnärsgården och skulle paddla kanot jag och malin paddlade och sjöng och hade det så sjukt härligt!
Sen märkte vi också att vi hade bränt oss totalt på ryggen, kommer upp bilder sen det är ju sjukt skrattretande..
Efter paddling bar det mot lilla vällan, alltså gamla faluvägen som är byggd på BARA uppförsbacke, vi cyklade i motvind och spöregn, jippie skrek vi och fick lov å cykla i samma uppförsbacke 2 gånger iaf några av oss också hmf (n)
Väl framme och typ sött blöta i svett och regn så satte vi upp tält och grillade korv, hade 5 kamp och sen satt jag malin johan emma och matilda och myste vid elden, åt godis och hade lite tjejsnack när andra sov, sjukt mysigt medans mina andra kompisar festade loss på flamman, pfft!
Morgon igen, göra frukost, packa ner tält, 5 kamp och packning av cykeln och det blåste så sjukt mycket så ingen hejade särskilt stort för 3 mil igen. Jag har skavsår på sittbenen. Och i uppförsbackarna stog man still även fast man trampade på som en idiot, men hem kom vi! och jag är stolt över mig själv jappjapp. När jag kom hem så slängde jag mig i duschen, sov i soffan och är fortfarande allmänt lat! snart blire Greys iaf (y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0