onsdag, från en kvinna som sa allting är förstört allt är bränt

Dagen har spenderat i skogen och hjälpa typ 10 åringar att lära sig orientera! Det hela slutade med sönderfrusna fötter (i maj?!?!) uppläxning av just en 10 åring som trodde att 3 gymnasietjejer visste att den där stenen vi hade lagt ut på våran verklighetskarta inte var proportionerlig till husen vi hade gjort, ja han helt enkelt dumförklarade oss, för självklart skulle den den stenen isånnafall vara ett berg och ingen sten. Sen kommer en annan unge och ställer sig mitt i våran karta på 9kvadratm och säger hur ritar man ut en jätte då? jag gillar inte barn

Nu ska jag ut och klippa gräset med handjagarn! alltså en gräsklippare utan motor vilket kommer reslutera i en slut mikaela efteråt, det är inte min specialité det där med gräset. Sen ska jag filosofera, jag och iPoden det är lite mer min specialité.

jag är sugen på bus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0