måndag, I en ren korridor klappar ormskinnsboots mot lackade golven

Gjort idag: skrivit klart 2 arbeten, lämnat in cykeln och fått den fixad, kollat på film, shoppat 1 klänning 1 linne svart nagellack armband, packat och nu ska jag bada och måla naglarna!
Dagen känns fin, förutom att morgondagens väder spår regn!! Fy fan säger jag om jag ska tälta i regn men som mamma säger "det är över på onsdag" och hon har rätt hon. Jag sitter och försöker knäcka mitt kodlås men det gör segt, undra vilket nummerkombination jag hade på huvudet när jag var 11? Den som visste vad som for runt i huvet då.. Nej nu ska jag ta och packa lite till, pumpa cykeln och hälla upp badvattnet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0