dansa dårar

Helgen har passerat, jag har spenderat mer tid ute i nyckelby än hemma tror jag :)
I fredags efter skolan mötte jag upp martina jennifer annasara och annika på stan för att göra det jag gillar mest? eller ja, jag gillar ju att utsätta mig själv för det här, men nu kollade jag på (y ) kanske borde säga att det är piercing detta handlar om, och jag är så sjukt sugen på att vara nypiercad igen men jag får vänta till efter 13 september då jag blir 18 och får bestämma själv över min kropp. Sedan efter det blev det is på donken, och sen hem till mig med martina! vi chilla väl mest, sen drog vi till malin och johan! Vi spelade spel, och gud vad kul det kan vara egentligen. Jag får puls av tävlingar, hehe men jag vann ju också så tjoho.
På lördagen träffade jag martina igen (Y) handlade en snygg kjol, som jag nog kanske ska ha på skolavslutningen. Sedan på kvällen cyklade jag till malin igen, spelade samma spel som på fredagen fast sen bastade vi :) Jag malin malin johan och johan! Riktigt mysigt sen spelade vi kort, jag sög på knackpoker. Nu sitter jag här med matteboken framför mig och rättskunskapsboken bakom mig ocdh idrottspapperet i väskan.
Jag håller även tummen på att Malin A får ta med sig 1 + på festen nästa helg, då ska jag ta mig i kragen och visa vad jag vill. För på annat sätt verkar det inte som jag kommer få något tillfälle, får bli att göra det som jag är bäst på! sköta mitt eget liv och om jag vill göra något så får se till att göra det på egen hand!
Fast jag kan inte sluta fundera, jag kanske borde ändra attityd? vet inte

Kommentarer
Postat av: martina

detdär spelat pratkvarnarna ska jag ha! pappa kanske är lite villigare att betala det än guitar hero.

2009-05-11 @ 15:27:48
URL: http://martinamikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0