bloody monday

Undra om jag pratar så mycket om allting så folk slutar lyssna på  mig? Ibland tror jag det, för då får man kommentaren "det där sa du ingenting om" så är man fullt medveten om att man sa något om det och pratade om det. Inte mitt problem,  ingen som stoppar mig! hoho.
Imorse 05.47 ringde min klocka och jag hoppade upp ur sängen för att göra mig ordning för körlektion kl 07. Det gick riktigt bra, och fick beröm!
Nu ska jag kolla på reprisen på Gilmore Girls som jag missade i helgen och bara njuta!
Jag är även orolig inför min budget inför sthlmresan på lördag, ser ut som att jag kan göra av med få se 900 kr - 390 (klippning) - 100 (bussresa) (N)(N)(N) då har jag lite pengar kvar för att spara till resten av månaden, och sen blir det att leva på luft till juni då lönen kommer..
STUDIEBIDRAG I MAJ? snilleblixt. jag kan andas ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0