tisdag, right round

imorse vaknade jag av ett sms "det är blå himmel!!", det var faktiskt riktigt härligt och höra och jag steg upp ur sängen med en hoppfullhet när jag kollade ut genom fönstret. jo det var faktiskt blå himmel. äntligen känner jag. sen när mamma har vaknat en stund efter mig och ska gå ut och hämta tidningen säger hon "åh gud, är det minusgrader ute?" jag blev helt förvirrad men det var iaf 7 grader där vid halv 7 på morgonen.. jobbet gick så sjukt segt idag så jag och linn visste knappt vart vi skulle ta vägen för minutrarna bara tickade på som i slowmotion. sen åkte jag iaf och gratta min babe på hennes födelsedag, på hennes jobb :D alltså mitt på gina, lite generad blev hon allt när jag stod där med blommor men det är ju inte alla dagar man fyller 18.

igår köpte mamma ny mobil, idag bytte hon.. jag har också kikat lite för jag vill byta ut min cp mobil även fast jag tycker om den vädigt mycket så jag kollade på en lika dan fast nyare. jag är typ kär..
bra att man kan falla för något "bra" här i världen ;)

Kommentarer
Postat av: märtiiiiiiiiiiiiiiiis

visst vare jag som skrev detdär om himlen ? känns som det

2009-06-17 @ 18:29:32
URL: http://martinamikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0