söndag, sätt mig i brand

4 dagars festande, jag är så sjukt slut i hela kroppen men vet ni ändå är jag så sjukt typ lycklig kan man nog kalla det. nu har peace and love varit och jag kan då säga att jag har väldigt bra kompisar som jag har haft så roligt med, även fast jag var orolig att det skulle bli som förra året. jag blev glad i hjärtat, när jag hörde hur en kompis skrek: MIKAELA!! bara för att få säga hej till mig, och den här kompisen träffar jag inte ofta, utan vi har mer en gemensam kompis. men tur att jag kom närmare några kompisar som tex annika och viktor som jag spenderade nästa hela lördagen med, vi hade det asnice och skrattade som aldrig förr och satt på gräset och lyssnade på winnerbäck och sjöng. det kändes som om livet lekte och alla mina bekymmer hade flygit förbi.
onsdagen blev en lyckad dag på campingen då jag inte ens skulle dricka med fick en härlig liten fylla och väldigt mysigt sällskap, och jag kände i hela kroppen hur jag hade saknat de där, de där att någon håller om någon och hålla handen bara för att vara den andra nära. det bara sa pang och så satt vi nästan ihop ett tag men det är ju bra saker som varar för en kort stund. det är dom stunderna man ska komma ihåg och le åt. och det gör jag, enda ner ifrån tårna.

solen har stekt på alla människor som befunnit sig i borlänge och jag kan inte mer än att säga att jag har njutit.
ge mig mer thåström the sounds volbeat moneybrother laakso håkan winnerbäck florence babyshambles.
ge mig mer camping sol cider bränna kyssar
ge mig mer sömn mat vila pengar
ge mig mer glada vänner härliga skratt underbara kramar och bajamajor
ge mig mer snälla vakter kallt vatten flörtiga blickar söndertrampat gräs och en fyllt borlänge <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0