tisdag, upp på sociala och ner på systemet

Idag i skolan var det mösspåtagning för 3orna, det var sånt sjukt drag och jag blev verkligen avundsjuk på dom som fick stå där uppe och tjoa. Själv har jag ett år kvar och sen är det min tur att få stå där och skrika ner på dom andra: ni har bara ett år kvar ett år kvar ett år kvar, vi har bara festen kvar festen kvar festev kvar!
Så sjukt härilgt med ändå så jobbigt. Man måste skaffa nya kompisar? Folk flyttar och pluggar i andra städer och andra börjar jobba någonstans men inte i borlänge. Jag vill jobba i borlänge och flytta hemifrån innan jag sätter foten på en högskola. Jobba i ca 2 år sen börja plugga igen, drömscenariot för mig. Men tänk då alla mina kompisar som kommer flytta till uppsala och plugga, göra lumpen, flytta till göteborg, spanien? Man har ju ingen aning om vart alla tar vägen, så nu vill jag nästan sitta där nere i ljushallen och få 300 pekande fingrar på mig och skrik som låter "du har bara ett år kvar ett år kvar ett år kvar" i evigheter!


Kommentarer
Postat av: L

haha oroa dig inte för spanien.......

2009-06-03 @ 16:24:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0