tisdag, hold the line

jorden är rund, kossor har fyra ben, min mobil är röd, februari månad har 28 dagar och JAG ÄR HELT SLUT! Söndag kväll ringer magnus "när sa du att du kunde börja" och 06.10 gick man upp nästa morgon och slet arslet av sig. Och med att slita arslet av sig så menar jag att städa! japp, jag jobbar åt en städfirma och jag kan knappt tro det. Jag?städa?gå i mjukisbyxor? Jag är en människa som inte missar ett tillfälle att få klä upp sig extra mycket, jag älskar att vara fin och går aldrig till skolan ej fixad. Inte för att jag är as fåfäng, utan för att jag älskar att göra mig ordning och välja kläder som jag tycker att jag ser "snygg" ut i. that's me! Och nu måste jag städa tvättstugor där det hoppar upp paddor ur avloppen i mjukisbyxor och en marinblå tisha, marinblått är inte ens en snygg färg! Varför valde MB;s städservice marinblåatröjor? Dagens i-landproblem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0