söndag, so let's do it like they do on the Discovery Channel

festat två dagar i rad och jag tycker livet leker, kind of. i leksand i fredags hade jag sjukt kul med malin och malin, som var mina partybrudar för kvällen :) för det finns inga dåliga väder, bara dåliga kläder så vi rockade loss i spöregn! men ingen klagade på det man ska ju vara glad på lovet (y )

Så här har vi partybrudsen nr 1, till bloodhound gang - the bad touch  http://www.youtube.com/watch?v=7Vk5BsM5EDQ
hemgång vid 2, sen så sov jag och upp duscha och 12 timmar senare så var jag med matilda my babe! jag sminkade henne, fixade hennes hår, sen handlade vi och sånt där grejs inför kvällen. kvällen bestod av fest som till en början var rätt lame men som tog fart vid 12 då det var knökat med folk och det dansades så golvet skakade! Jag hängde även på dasset med oliver och mattias och det var chill som satan. Jag kan summera hela kvällen med en stor jäkla tummen upp!!  hemgång vid 4, då jag smsade en massa och log hela vägen in i min sömn.

en veckas jobb väntar nu och klockan är redan 20 i 3 ;o oj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0