söndag, i dont know what is wrong or right but i know what's right to fight

I fredags hade vi skolavslutning och studenfriande i hela borlänge! Det var sjukt nice, och man blev glad trots det fula vädret! Efter en stor lunch på thai med bästaste folket så kollade vi på utspring och så. Jag hoppar direkt till kvällen då det jäklar stod FEST på schemat. Jag och martini drog till linda där lite folk var. dom grillade, vi snodde mat från kylskåpet som vi dock inte åt utan som martina gömde hehe. Innan detta folket drog vidare mot falun drog jag till färgegårdarna till ännu lite folk och festade vidare. väder blev fint och jag hade kul, visade mina skills på basketboll (har alltid velat börja spela!) jag och malin cyklade in till stan och där fortsatte den finfina kvällen :) Jag hade så sjukt kul, folket var så fint och åh en underbar början på ett underbart sommarlov?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0