onsdag, hang myself in a christmastree

sitter hemma hos linnea. Det är mycket folk här, eller jag definerar att jag linnea micki och sanna framstår som jätte många i linneas lägenhet! dom kollar på fotboll, pratar om ketchupeffekt medans jag sitter här och nästan blänger för mina ögon är så trötta och torra så jag typ glömmar av att blinka. Ica maxi i falun, dagens upplevelse. Där kunde man göra sallad direkt på plats och välja vad man ville ha i, perfekt! fick allt jag gillade men dock för mycket räkor.. 


  linneajagmartinapåbild, dock ej det gamla gänget, det nuvarandragänget!
Det är det gamla gänget som samlades ikväll, själv har jag nog inte träffat sanna på ett år och länge sedan vi var allihopa såhär :) ungefär som när vi gick i mellanstadiet, högstadiet! mysigt tycker jag. Mina flickor. påtal om mina flickor så vill jag ha hämtning i leksand på fredag?

Kommentarer
Postat av: martina

det nuvarandragänet ? haha, söt bild för övrigt

2009-06-13 @ 16:59:30
URL: http://martinamikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0