måndag, sober

hemma igen, stressen äter mig innifrån och mina benhinnor skriker rakt ut. jobb jobb jobb, fixa fixa fixa, krångel krångel krångel. jag åkte hemifrån idag 06,50 kom hem 19,45 jag pallar nästan inte, när jag kom hem så bad jag mamma vara tyst en stund så jag fick sätta mig i soffan och stirra lite. hon fråga tom om hon skulle hälla upp badvatten åt mig, var för stressad så sa nej. ångrar det nu.. och gick med martina från stan till min cykel sen mot kupolen jag tror jag babblade på som satan när jag tänkte efter, ventilerade av mig om allt möjligt det var skönt. jag får ju inte så mkt till konversation på mitt jobb utan jag bara sliter, det tär! jag behöver ju babbla, ibland tror jag att jag säger saker bara för att få säga något. japp japp.

I don't wanna be the girl that has to fill the silence..
The quiet scares me 'cause it screams the truth
Please don't tell me that we had that conversation (I know we did)
I won't remember, save your breath 'cause what's the use?

P&L har börjat, det är så sjukt jävla nice just so you know
och jag är prylbög, så imorgon ska jag köpa mig en ny mobil och den råkade bara vara nästan dyrast på stället, jag blev inte förvånad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0