fredag, nu är det fredagsmyys!

igår tänkte jag hela dagen, imorgon är det fredag!! för att ens klara av att jobba dagen ut. idag är det fredag! ikväll drar jag och några polare till leksand, mysigt. imorgon är det paaarty för matilda ute i någon annan busch än vad jag är van vid men det kommer nog bli nice. igår handlade jag kläder, för 500 kr och min mamma blev vansinnig medans min pappa tog det chill och tänkte klart hon ska ha kläder. det är väl bara det att han ser inte hur min garderob ser ut, eller  garderob och garderob.. alla mina klänningar och tröjor är utanför garderoben eftersom dem inte får plats. jiha, nu ska jag sätta mig på gamla bettan och fara till jobbet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0