onsdag, she got the world

det gör sjukt ont i halsen och gråta, men jag är så sjuk att jag inte orkar någonting och jag svettas så fort jag rör på mig. och om jag inte pallrar mig till jobbet så får jag inte åka till dala-floda och se på empty bottles vilket jag så sjukt gärna vill. det skulle vara så stort och se andreas spela och sjunga, så mycket som jag lyssnar på honom och han frågar mig om personliga råd om saker och ting låter bra. han litar på mig och jag vill fan vara där och fota åt dom och lyssna på vad dom har åstakommit. sen ska alla mina gangsingpolare+ malinmalin på fredagen äta pizza och sen hem till johan vilket jag också missar pga detta jävla jobb och förkylning. jag vill bara lägga mig och stirra in i väggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0